Please make sure JavaScript is enabled.
 
Profile Image Cyndi  Cleveland

cyndi

Love nature!! zone Ga 8-8b spread kindness around like confetti! Always stay humble and kind. Pagan gt ambassador

Graptopetalum Paraguayense subsp. Paraguayense

  • Season Icon Mid SpringMid Spring 2020
  • Like Count 28
comment
cyndi

This is the easiest #succulent to have.. old crappy soil that truly needs redone and refilled.. i was given this almost dead thing and never got around to fixing it cus its still fine and growing and making babies.. soon ill re do it tho. Lol.. i wanna find a real large shallow container (kiddy pool possibly) and put what succulents i do have in it to just do their #succie things.. #succulentbabies

7w
comment
lexicon

It really is the easiest to have. And so beautiful. I love their colours!

7w
comment
cyndi

Me to Alex @lexicon love how they can change the colors even be multitoned all depending on the light they are getting.

7w
comment
suzieshadow1227gmailcom

The kiddy pool is a great idea! @cyndi 👍🏻💚

7w
comment
cyndi

Thanks @suzieshadow1227gmailcom 💓

7w
  • Season Icon Mid SpringMid Spring 2020
  • Like Count 19
comment
cyndi

This is the easiest #succulent to have.. old crappy soil that truly needs redone and refilled.. i was given this almost dead thing and never got around to fixing it cus its still fine and growing and making babies.. soon ill re do it tho. Lol.. i wanna find a real large shallow container (kiddy pool possibly) and put what succulents i do have in it to just do their #succie things..

7w
  • Season Icon Mid SpringMid Spring 2020
  • Like Count 21
comment
cyndi

#ghostplant-graptopetalum #succulent

8w
comment
docthrill

I like Ghost Plant. It was one of my first succulents. I would say it was my gateway plants to start me gardening.

8w
comment
suzieshadow1227gmailcom

Just got me a Ghost Plant as well. Love succulents. Really have gotten into them!

8w
  • Season Icon Early SpringEarly Spring 2020
  • Like Count 24
comment
cyndi

#graptopetalum-ghostplant #succulents #babies

11w
comment
mns508

Love the color! I’d love to have one of these !

8w
  • Season Icon Early SpringEarly Spring 2019
  • Like Count 15
comment
cyndi

#leafpropagation yea i know it needs more light they are stretching. But hey i did it... Lol... #ghostplant-graptopetalum this one seems easy to #propagate tho

1w
  • Season Icon Late WinterLate Winter 2019
  • Like Count 22
comment
cyndi

A leaf must have fell and it started growing a new baby #ghostplant-graptopetalum moved it to a better spot out the aloe tho lol #leaf-propagation

1w
  • Season Icon Mid WinterMid Winter 2019
  • Like Count 19
comment
cyndi

Looking good #ghostplant-graptopetalum #ghostplant #succulent

1w
comment
cyndi

Thanks @richard.spicer.7906 i noticed since Ignore them and only water from the bottom they are doing fab. Im gonna put a few outside this spring so hopefully they will thrive.

1w
  • Season Icon Late AutumnLate Autumn 2018
  • Like Count 19
comment
cyndi

Im not positive on this id of my #succulent ive avoided putting it in gt cus i thought it might die anyways i was given a small container of this the end of last year it was sitting in a yard and they didnt want it. Its a plant so of course i did lol.. I have a few more pics in dif stages of it. Let me know if my id is wrong thanks #newgrowth all over this plant pieces that broke i put in another container

2w
comment
cyndi

Btw this is my first true #leafpropagation-success so im stoked lmao ive seen others make roots and start to grow but then fade away and die.. I ignore these and only water underneath 1 x a week if that and they are in my brightest window so far so good.

2w
comment
KariSamuel

Great job! Now you are one of us!! #succulentaholic #succulentanonymous #succulitis #cutiepatootie #success

2w
comment
cyndi

Thank you Kari @KariSamuel

2w
comment
cyndi

OK good glad to know I got it right thank you Kelsi @KelsiBriana

2w
comment
columbiariver

It looks so healthy now! Great job 😘💜

2w
comment
cyndi

Thank you Laura @columbiariver xox

2w
comment
columbiariver

These cups make good pots. 💙💜💙

2w
comment
cyndi

They sure do great way to recycle them.. @columbiariver

2w
  • Season Icon Late AutumnLate Autumn 2018
  • Like Count 10
comment
cyndi

Im not positive on this id of my #succulent ive avoided putting it in gt cus i thought it might die anyways i was given a small container of this the end of last year it was sitting in a yard and they didnt want it. Its a plant so of course i did lol.. I have a few more pics in dif stages of it. Let me know if my id is wrong thanks #newgrowth all over this plant pieces that broke i put in another container

2w
comment
KariSamuel

Great job! Now you are one of us!! #succulentaholic #succulentanonymous #succulitis #cutiepatootie #success

2w
  • Season Icon Late AutumnLate Autumn 2018
  • Like Count 13
comment
cyndi

Im not positive on this id of my #succulent ive avoided putting it in gt cus i thought it might die anyways i was given a small container of this the end of last year it was sitting in a yard and they didnt want it. Its a plant so of course i did lol.. I have a few more pics in dif stages of it. Let me know if my id is wrong thanks #newgrowth all over this plant

2w
  • Season Icon Late AutumnLate Autumn 2018
  • Like Count 8
comment
cyndi

Im not positive on this id of my #succulent ive avoided putting it in gt cus i thought it might die anyways i was given a small container of this the end of last year it was sitting in a yard and they didnt want it. Its a plant so of course i did lol.. I have a few more pics in dif stages of it. Let me know if my id is wrong thanks

2w
comment
cyndi

I know these need repotted im slowly working on this lol

2w
comment
columbiariver

I love it

2w
  • Season Icon Late AutumnLate Autumn 2018
  • Like Count 11
comment
cyndi

Im not positive on this id of my #succulent ive avoided putting it in gt cus i thought it might die anyways i was given a small container of this the end of last year it was sitting in a yard and they didnt want it. Its a plant so of course i did lol.. I have a few more pics in dif stages of it. Let me know if my id is wrong thanks

2w
comment
cyndi

Btw ignoring it has made it thrive in my opinion and watering from below lol

2w
comment
Muzz67

Leave it as this for now! It looks good for now.We can watch and if it changes it can be changed as needed.Looking good!

2w
comment
cyndi

Thanks @Muzz67

2w